Életem mostani része pár mondatban tesztben és érzésekben kifejezve egy Seat Leonról.
Pár napja már az első műszaki vizsgáján is átesett a vas szerencsére különösebb gond nélkül. Szóval nem is tudom hol kezdjem, de gondolom az elején kéne hát megprobálom. Valamikor 2006 nyár elején kezdtünk el szemezgetni egymással Budán a Kunigunda útján. Aztán a szemezgetésből sok utánajárás, tesztek olvasása és infogyüjtés után hamar elhatározás lett.
Az ismerősök és a szakmabeliek itt mondják azt, hogy "jaajjj, deehát újautóót nem szabaad" és igen, de erre volt normális lehetőségem úgy, hogy ez lett. Amikor olvasunk egy tesztett egy autóról általában csak érdeklődéből vagy éppen azért mert venni szeretnénk. Ilyenkor szerintem sokan járnak úgy ahogy énis szoktam, hogy azokban szép tesztekben legtöbször az adott tipus egy drágább nagyobb motorja van benne, de mi nem feltétlen azt szeretnénk megvenni hanem pl csak az 1.4-est és nem a 2.0 TFSI-t. A hasonló gondokkal küzdő embereknek is van már megoldás a Totalcar honlapján. A népitéletteknél rengeteg felhasználói vélemény áll rendelkezésünkre csak ne felejtsük el ezekről az írásokról, hogy jóeséllyel elfogultak a userek.
2006.06.22.-ét írunk amikor én délelött tíz órakor kigurulok az új autommal. Nyilván az élmény felemelő, pláne egy új autónál és hát nagyon bejött.
Egy kicsit a kocsiról a motor 1.6 8v(102hp) és igen azért nem minden fenékig tejfel és nem írtam az tényleg 8 szelep, ja és kb 1250kg üresen és ekkor megszólal egy hang és csak annyit mond "ne ezzel versenyezz" mondod magadban "jólvan erre telt" és gondolom nem vagyok egyedül, de alapvetően az ember használni veszi nem széthajtani.
Ezek az újfajta Seatok nagyon hasonlítanak egymásra főleg elölről ami eleinte zavaró idővel megszokható. A hátulja ugye az Alfa 147-est idézi bennünk a tükrök passzolnak az összképbe bár méretük miatt megszokást igényelne. Az alapból nagy kerekek (205/55/R16) jó úttartást biztosítanak viszont kisebb motor esetén a teljesítmény rovására megy, de mégis amikor az ember bemegy vele egy élesebb kanyarba és kijön belőle mindennemü izgulás és komolyabb koncentrációt igénylő korigálás nélkül akkor kezdi érteni, ez a kerék ez a futómű és kormány teljesen összhangban vannak, egyszerüen nem akar lemászni az ívről. A futómű szerintem kissé kemény több visszajelzést kapunk az útról viszont ezt egy normális úton meghálálja.
folyt.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.