HTML

Autózás és Élet

A blog autókról, tesztekről, véleményekről, hétköznapi dolgokról, közlekedésről és szinte mindenről szól.

Autós képek

Friss topikok

  • Tomaszito: @egy-fo-epitesz: hát ezaz, durván átmennek gustustalanba. Ám valóban építész vagy? vagy csak nick... (2010.07.24. 16:08) Trafipaxok

Linkblog

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.07.20. 15:10 Tomaszito

Trafipaxok

-Ezek most mértek? -Úgy nézett ki. -Basszameg!

 

Sokan átesnek ilyen és ehez hasonló párbeszédeken az autójukkal haladva, ha rendőrt látnak. Sokszor voltam úgy, hogy láttam a sünöket mérni ilyenkor reflexszerüen a kilométer órára nézek, mégis mennyivel mentem. Most nem arrol van szó, hogy mindig mindenki gyorsan hajt csak sokszor a rend őrei olyan helyeken állnak, hogy az ember nem érzi fairnek. Amikor megyek 11-es úton Budapestre, Szentendrének mindig a legvégén mérnek ahol már elég nagyforgalú az út és véletlenül sem lakóházak vannak csak ipari területek és hasonló épületek, még a balesetek se szoktak itt lenni, de itt már mindenki bőven ötven fölött hajt mert így dinamikus a közlekedés. Viszont a városban ahol iskola meg lámpa nélküli zebra van a négysávos úton ott nem csinálnak semmit és amikor jön a csekk csak nézel, hogy Szentendrén te hol mentél gyorsan, hát persze az utolsó 100 méteren.

 A díjnyertes kép

A köetkező történet velem esett meg nemrég és érdemes belőle levonni a tanulságot. Igen gyorsan mentem, de kezdjuk onnan, hogy jöttem haza Pécsről az M6-oson Budapest felé. Már elhagytam Dunaújvárost, szép idő volt nappal 120-130km/h között mentem kis forgalom mellet, látom van valami sávlezárás. Javítás miatt a külső sávot lezárták vagy 20 méteren mindenki be a belsőben ezzel nincs is gond, közben kicsit lassítottam kb 100-ra és ekkor szól az utasom. -Azok nem mérnek?. De. Király nem tudtam mi maradt ki a mai napból. Gyorsan körbesasolok, egy 100-as jelzésü táblát még láttam elötte itt meg egy 60-ast. És ez annyit jelent, hogy autópályán ezért mert százzal mentem megbüntettek, mert beáltak a javítás miatt kirakott idéglenes táblák mögé. Én ezt nem érzem fairnek.

Ez volt a 3. kép

Szóval mindenhol figyelni kell mert a sünök tudják hol nem számítasz rájuk. Csak tudnám ebben mi a baleset megelőzés?

4 komment

Címkék: rendőr autópálya rendőrök bírság gyorshajtás trafipax


A bejegyzés trackback címe:

https://autofanok.blog.hu/api/trackback/id/tr562163836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.07.22. 14:39:08

azért kétségtelen, hogy magából a posztból is lehet tanulságokat leszűrni.

sajnos a magyar autórok többségének a sebességkorlátozó táblák olyanok, mintha ott sem lennének.

"Gyorsan körbesasolok, egy 100-as jelzésü táblát még láttam elötte itt meg egy 60-ast." - írod.
én meg azt mondom, hogy vezetés közben folyamatosan sasolni kell.

az persze kétségtelen tény, és ezzel nem is vitatkozom, hogy hazánkban úgy általában igen idióta módon vannak kint a sebességkorlátozó táblák (is), és való igaz: sok esetben gyanítható, hogy direkt "kibaszásból" vannak úgy odarakva, ahogy.

az is tény, hogy a rendőrség gyakran vált át megelőző-ellenőrző szervezetből büntető-pénzbehajtó szervezeti funkcióra.

a lényeg viszont mégiscsak az, hogy ha folyamatosan éberen és figyelmesen vezetsz - mint ahogy ez jogszabályi kötelezettséged egyébként - és maximálisan betartod a szabályokat, akkor ELVBEN nem sok baj érhet, igaz, akkor még ott van a több tízezer barom honfitársad, akikre szintén nem árt figyelni. nehéz ügy ez...

Tomaszito 2010.07.22. 14:50:09

@idelle: sajnos volt egy kis gond a hűtővizzel kicsit meleg lett és azt néztem h kezd-e már visszamenni és autópályán nem számítottam h ilyen helyen mérnek. Nem is szeretném azt kihozni h nem én vagyok a hibás.

egy-fo-epitesz 2010.07.24. 15:47:06

nem sünök, patkányok

egyszer apaj vagy mi a fene előtt hosszu szar egyenes úton (van egy laktanya is?) átmegy egy iparvágány, de csak bokortól bokorig ott mértek a 30 ellen, aszta...
nehogy egy nyuszi a bokorból a sinesútra ugorjon, mert a sün barátja a nyulnak...

Tomaszito 2010.07.24. 16:08:24

@egy-fo-epitesz: hát ezaz, durván átmennek gustustalanba.

Ám valóban építész vagy? vagy csak nicked ez
süti beállítások módosítása